Grafika #1: Basia z Pisane Miodem


No i nadszedł ten czas, by zaprezentować pierwszą graficzkę. Jestem semi zadowolona. Na pewno pierwszy raz udały mi się okulary przeciwsłoneczne i uszy, spory plus. Jednak mimo to ręka mnie nie przekonywuję, jakaś taka randomowa wyszła. Jeszcze włosy mnie całkiem cieszą, trochę się z nimi bawiłam, żeby wyglądały w taki sposób ale praca nie poszła na marne. Ale wiecie, ja nie jestem mistrzem w obiektywnym ocenianiu tego, co wytwarzam więc ocenę zostawiam wam. :)


Co do powodu wyboru, Baśka dzielnie odpowiadała na moje mejlopytania więc grafika to takie wyrazy wdzięczności i uszanowanka. W tworzeniu dzielnie towarzyszyła mi Robyn i Röyksopp z piosenkami "Do It Again" i na końcówce "The Girl And The Robot", które napewno pojawi się w nadchodzącym #musicmonday.

A wy? Co sądzicie o grafice? Co byście poprawili, co się wam podoba? Może też lubicie grafikę? :D

24 komentarze :

  1. Wow. Zdecydowanie widać progres od tego co widziałam ostatnio.Tak inaczej wygląda w porównaniu z ostatnią grafiką, ale w pozytywnym sensie. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja sądzę, że ostatnia grafika była lepsza. Ale ty wiesz jak u mnie stoi z obiektywizmem, do poprzedniej grafiki mam gigantyczny sentyment.

      Usuń
    2. Nieee, ta jest bez porównania lepsza. W tamtej sukienka jest mistrzowska, ale mi się średnio podoba twarz i włosy.

      Usuń
    3. Zobaczysz tą graikę ze spojlera na facebooku to zobaczysz co to jest lepsza rzecz. Xd

      Usuń
  2. Ja bym chyba nic nie poprawiała! Jest piękne, od razu widać o kogo chodzi. Musiałaś się dużo napracować, ale warto było! A co o tym sądzi Basia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, taki miałam plan, żeby było widać o kogo chodzi bez podpisu. :p Praca to było 1,5 dnia co jak na mnie i tak jest krótkim czasem. Basia chyba gdzieś wyjechała, jeszcze nie widziała. :P

      Usuń
  3. O mamo, Kobieto, jesteś genialna i MEGA utalentowana! Naprawdę, dziekuje Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ja dziękowałam grafiką, pocieszno mi, że się podoba. :D

      Usuń
  4. Masz talent, to jest świetne!
    Ślicznego masz bloga, od razu widać, że włożyłaś w niego masę pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      W wygląd bloga włożyłam naprawdę sporo czasu, nie lubię wygladowej fuszerki. :p

      Usuń
  5. jeju ta grafika wyszła ci idealnie, jestem pełna podziwu, bo wiem że nigdy by mi się coś takiego nie udało ;o
    Basia jest zachwycona i to widać po komentarzu :)
    Mam pytanie, czy mogłabyś zrobić mi grafike ?
    Bede czekać na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja też zaczynałam marnie. Moja pierwsza grafika wkopuje się wyglądem pod muł na dnie. :p Właśnie chciałam, żeby się ucieszła, zamiary były bardzo pocieszne i się udało.

      Co do robienia grafik - bo nie jesteś jedyną która o to pyta - to jeszcze z miesiąc popracuje nad powrotem do dobrej formy i zacznę chyba zbierać zamówienia, nie sądziłam, że ktoś zechce moje graficzki ale jednak. No i może zrobię jakieś rozdanie na 50 obserwatorów, kiedyś blog dobrnie do tej liczby według moich skrytomarzeń. :)

      Usuń
    2. No nie dziwie się, że dużo osób się pyta bo naprawdę wygląda to wspaniale, idealnie jak dla mnie
      a chciałabym mieć już takową grafikę na 100 obserw. ostatnio mi przybywa i czuje ze to juz niedługo dlatego jeśli mogłabyś to baaardzo cię prosze byś wykonała taką dla mnie :(
      Wierze, że twój blok zdobędzie tych 50 obserwatorów

      Usuń
    3. Zobacz co tworzy Nthlee, I love Gooseberry czy gar grafika. To są pięknie utalentowane, doświadczone babeczki. Ja to się z tym bawię. :P
      Jako, że czułabym się bardzo nie fair jakbym zrobiła nagle ni w kij, ni w pień, ni w drzwi Ci grafikę a do innych pieczołowicie mówiła "czekajcie na loterię i opcje zamówień", to z przykrością powtarzam to zdanie i tobie. :C

      Usuń
  6. wow też bym chciala taką grafikę :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wow! wow! jaki Ty masz talent! :) Świetnie Ci wyszło. Czekam na więcej takich grafik oraz innych postów C: Zapraszam do siebie :)
    http://getviks-i-igutek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no, czuję ten różowy płomień na polikach. :p Więcej grafik będzie na pewno, to jeden z głównych filarów tego bloga według moich założeń przy jego zakładaniu, już Lancia w drodze. Co do bloga, zaraz wbiję. :)

      Usuń
  8. Genialnie wykonana grafika! Zazdroszczę talentu, a Ty - wydajesz się być przesympatyczna! :)

    obserwuję i zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 I za pochwałę grafiki i mojego pro-dzikiej osobowości. Zaraz wstąpię na blogaska. :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja praca :) Co raz bardziej tęsknię za grafiką wektorową. Muszę w końcu znaleźć czas na jakąś nową pracę.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć takie słowa od kogoś, kto bardzo mnie inspiruje. :) Twoje wektory to mistrzostwo wyższego stopnia i czekam cierpliwie aż wrzuciasz coś nowego.

      Usuń

Śmiało, wyraź swoją opinię. :) Z reguły #AgaOdpowiadaNaWszystko (ach te hasztagi, tak długo wam się opierałam) i nic nie usuwa ale jak zostawisz sam link do bloga to nie spodziewaj się, że powisi długo. Jak napiszesz coś ciekawego nie musisz zostawiać mi linku. Do blogów ludzi co ciekawie piszą i myślą zaglądam zawsze z chęcią. :)