Grafika #2: Lana Del Rey


Na wstępie baaaaardzo chcę podziękować za tyle przychylnych komentarzy pod poprzednim postem, zainteresowanie i nowym obserwatorom za dołączenie. Serio, przyszłam po kolacji i widzę tyle nowych komentarzy, obserwatorów i wejść. Łatwo się domyśleć, że stałam gdzieś między totalnym zaskoczeniem i sporą radością, że ktoś docenił moją pracę. :D

Wszystko to dało mi kopa, i skończyłam starą pracę. Zrealizowałam ją według zupełnie innej wizji niż początkowa co skutkowało kupą poprawek anatomii ale według mnie jest git. Pierwszy raz, robiłam przezroczysty materiał (bluzka) i jestem pro zadowolona, bo myślę, że wyszło przednio. Troszkę za to bierze mnie niezadowolenie, gdy patrzę na twarz. Widać, że były poprawki po zmianie pozy z wiszącej na stojącą i moją walkę z grawitacją. Xd Ogólnie, i tak jestem bardzo szczęśliwa bo bałam się, że nie będzie co ratować ze starej pracy a tu taka niespodzianka. Zresztą nie gadam - pokazuję:


Lancia jak Lancia, mam nadzieję, że da się rozpoznać po twarzy. Jest chyba jedną z 3 rzeczy które są mnie w stanie zainspirować i jestem fanką zarówno jej typu urody jak i muzyki. Jednak tym razem inspirował mnie znowu Royksopp. Zobaczycie co, w poniedziałkowym #musicmonday. :)

Jeszcze nawiązując do zainteresowania ilustracjami - aktualnie nie przyjmuję zamówień. Mam to w planach, ale dopiero za jakiś miesiąc i bardzo wątpię by było to darmowe. Muszę wpierw rozruszać moje graficzne kości. Za to ktoś z was ma szansę zgarnąć ilustrację za darmo. Własną. Gdy pojawi się 50 obserwatorów mam zamiar urządzić mały giveaway. 

A wy co sądzicie o grafice? Ustawicie sobie na tapetę jak ja? Coś do poprawki, coś co się szczególnie podoba? Jakieś pytanka? Z dziką chęcią odpowiem na każdy komentarz. :)

14 komentarzy :

  1. Ładniejsza niż w rzeczywistości :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Takiego osiągnięcia to nawet się nie spodziewałam. :D

      Usuń
  2. Jest piękna ;)
    Podoba mi się estetycznie i dobrze wyszedł materiał jak na pierwszy raz. Tak się domyślam, że używasz SAI'a prawda? Co do włosów bym jeszcze trochę popracowała z 'delikatniejszym' brushem, bo o ile na skórze to pasuje to we włosach wygląda mało profesjonalnie. I u nasady wychodzące włosy powinny być cieńsze. Oczy i jej biżuteria pięknie błyszczą i przyciągają uwagę- to ci naprawdę wyszło. Wybacz, jeżeli to brzmi jakbym się wymądrzała. ^^"
    Gdyby to był Alex Turner albo Lorde z przemiłą chęcią by sobie to ustawiła na tapetę, jednak Lany JESZCZE tak nie lubię.
    Chęci do rysowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Materiał mnie zaskoczył, byłam pewna, że będę musiała robić jakieś 3 podejścia żeby mnie usatysfakcjonowało a spodobała mi się pierwsza, bez poprawkowa wersja. Sai'a posiadam, ale używam jedynie do szkiców. Zupełnie mi nie pasuje tam rysowanie. Ta ilustracja (ładne słowo, brzmi korzystniej niż grafika) i poprzednia powstały w wysłużonym Photoshopie Cs 3. Włosy robię teraz zupełnie inną techniką, tak jak w grafice Basi ale tu zostały mi pukle z niedokończonej, starej pracy więc szkoda było ich nie wykorzystać (zwłaszcza, że dopasowane już do twarzy i biżuterii również pochodzących z tamtego wip). No i nie rysuję brushem, a zaznaczeniami odręcznymi (cienie) i prostokątnymi (bryły). Co do biżu to wielbię taki błyszczące elementy w grafikach i rzeczywistości, chyba dlatego przezywają mnie sroką. Xd Ja nie mam nic przeciwko wymądrzaniu, sama się wymądrzam 24/7 - dopóki owe wymądrzenie (3 raz to samo słowo w jednym zdaniu, polonistka by mnie pocięła) ma sens i jest konstruktywne a twoje owy sens ma. :p
      Alexa Turnera raczej nie zrobię chociaż kto wie, ale za to Lorde jest bardzo prawdopodobną opcją. A Lancię łatwo polubić, to fajna babka się wydaje. I dziękuję z a chęci, bardziej przydałby się czas. :P

      Usuń
  3. Cudne, może się powtórzę, bo pisałam to już w komentarzu pod poprzednim postem- masz ogrooomny talent!
    Akurat nie lubię Lany, więc nie ustawię na tapetę, ale gdyby to była Hayley Williams lub Chris Martin...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ja powtarzam te same historie parę razy i nikt nie narzeka (no dobra, może trochę), a takie miłe rzeczy można słyszeć cały rok i się nie znudzą. Hayley może się kiedyś pojawić, Chris Martin też prawdopodobnie,

      Usuń
  4. Jejku wygląda ładniej niż normalnie na zdjęciach haha cudna grafika :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się spodobało! Widać, że wkładasz w to ogrom pracy, na pewno zabiera to dużo czasu, ale efekty są zaskakujące :) Oczywiście czekam na więcej, bo przyjemnie się patrzy na takie prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :D Wkładam wkładam, jedna graficzka to co najmniej 2 dni roboty z mini przerwami na potrzeby fizjologiczne. Więcej będzie ale teraz pewnie rzadziej bo trudno jest znaleźć czas na grafikę w czasie chodzenia do szkoły. :/

      Usuń
  6. Lancia jak Lancia, dobrze to ujęłaś, bo jest po lanowemu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, wyraź swoją opinię. :) Z reguły #AgaOdpowiadaNaWszystko (ach te hasztagi, tak długo wam się opierałam) i nic nie usuwa ale jak zostawisz sam link do bloga to nie spodziewaj się, że powisi długo. Jak napiszesz coś ciekawego nie musisz zostawiać mi linku. Do blogów ludzi co ciekawie piszą i myślą zaglądam zawsze z chęcią. :)