Grafika - Madonna


Witajcie ponownie! Tym razem chcę wam pokazać swoją najnowszą grafikę, zrobiłam ją z okazji 29 rocznicy płyty True Blue. Nie celowo, nie fanatyzuję Madonny, coś mnie tknęło, żeby właśnie teraz zrobić tą grafikę i ukończyłam ją akurat w dzień wydania płyty. Jak to wygląda każdy widzi. Idealnie wpasowała mi się również w rolę nagłówka tego bloga. ;)


Jestem bardzo dumna ze skóry i oczu, brwi też wyszły mi wyjątkowo nieźle. Na fryzurze prawie zaczęłam zjadać własne zęby, ale zapewne można to było zrobić lepiej. Wzorowałam się sporo na sesji zdjęciowej Herba Ritts'a. Myślę, że wyszło dość podobnie do pierwowzoru ale to nie mi to oceniać.

A jak Tobie podoba się grafika? Jakiś szczególny element wpadł ci w oko? Coś ci niepasuje? Czekam na komentarze. :)

4 komentarze :

  1. Ojej! Na prawdę świetnie to odwzorowałaś aż jestem szczerze w szoku. Będę na pewno zaglądać.
    Ps. wykonujesz szablony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że się podoba. :D

      Szablonów nie wykonuję, znaczny na bank nie profesjonalnie. Ale jeżeli szukasz jakichś drobnych porad, inspiracji i pomysłów - nie narzekam na ich braki.

      Usuń

Śmiało, wyraź swoją opinię. :) Z reguły #AgaOdpowiadaNaWszystko (ach te hasztagi, tak długo wam się opierałam) i nic nie usuwa ale jak zostawisz sam link do bloga to nie spodziewaj się, że powisi długo. Jak napiszesz coś ciekawego nie musisz zostawiać mi linku. Do blogów ludzi co ciekawie piszą i myślą zaglądam zawsze z chęcią. :)