Powitanie


Witaj w mojej wakacyjnej przygodzie jaką jest ten blog. Przemiło mi Cię tu widzieć i cieszę się, że tu trafiłeś. Jestem z Warszawy, mam na imię Agnieszka i mam 17 zim na karku. Chodzę do technikum na profil informatyczny choć moje zainteresowania są o wiele szersze, a ich owocem jest ten wakacyjny blog (niektórzy mają wakacyjne związki, ja na lato wiążę się z internetem i pisaninką).

Blog będzie o wszystkim i o niczym. Tym niczym będzie mnóstwo opraw graficznych postów, bloga i wszystkiego co się da. Tym wszystkim będzie treść, a skupiać się będę na Warszawie, grafice, rysunku - do tego dopchnę trochę muzyki, jakieś bomby atomowe i kubełek z KFC. Będzie pięknie, zaufajcie mi.

Nie wiele więcej mam wam do zaoferowania, nie ma co rozwodzić i rozwadniać się nad moją osobą czy tematyką i treścią blogaska. Zresztą, sama też do końca nie wiem co się stanie z tym wakacyjnym romansem - na pewno zobaczymy. Póki co witam was gorąco i cieszę się, że wpadliście w sidła tego www.

A wy? Macie wakacyjne blogi? Oczekiwania co do tego blogaska? Przywitajcie się i dajcie znać. :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Śmiało, wyraź swoją opinię. :) Z reguły #AgaOdpowiadaNaWszystko (ach te hasztagi, tak długo wam się opierałam) i nic nie usuwa ale jak zostawisz sam link do bloga to nie spodziewaj się, że powisi długo. Jak napiszesz coś ciekawego nie musisz zostawiać mi linku. Do blogów ludzi co ciekawie piszą i myślą zaglądam zawsze z chęcią. :)