Grafika - Kiszma's Hands


Przed założeniem tego bloga, miałam prawie roczną zupełną przerwę od tworzenia grafik stricte artystycznych. Jak zauważyliście dawno nie pisałam, po części przez to, że tak długa przerwa od blogowania strasznie mnie rozleniwiła, po drugie przez to, że na 10 dni wyjechałam z grupą znajomych na działkę oderwaną od istnienia internetu. Możliwe, że zbiorę się w sobie i napiszę o tym, jak niezwykle fajnie i rozwijająco działa taki wyjazd. :D Tymczasem przejdźmy do grafiki:


Już od dłuższego czasu, chciałam powtórzyć sobie cieniowanie rąk i biżuterii. Idealną fotografię pełną szczegółów znalazłam właśnie na blogu Kiszma należącym do Marty Kiszka. Nie ukrywam, że najwięcej uwagi poświęciłam pierścionkom, tu najbardziej jestem zadowolona właśnie ze "słoneczka" i niebieskiego kamienia. Równie sporą uwagę poświęciłam tłu, ale czuję, że muszę jeszcze trochę popracować nad dokładnością gwiazdozbiorów, które już od dawna na stałe królują w moich ulubionych inspiracjach. Mam nadzieję, że grafika - szczerze mówiąc o celach zwykło wprawnych - podoba wam się i zapraszam do odwiedzenia bloga Marty. :)

4 komentarze :

  1. Bardzo oryginalne grafiki :) W czym tworzysz?;) Zaglądałam też w portfolio, jest super :)

    PS zrób tylko przekierowanie do portfolio w menu używając "http://" przed adresem bo inaczej przeglądarki szukają adresu wewnątrz tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Photoshopa CC, polecam zawsze. :D Do stron wiedza własna + Muse. Portfolio robiłam jako projekt na zajęcia w technikum, zaliczyłam na 6. Dzięki za czujność, zapomniałam ustawić porządnie tego przekierowania. ;)

      Usuń
  2. uwielbiam! Dzięki ogromne, jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieniowanie nie jest prostym zagadnieniem ale wygląda super i dodaje rysunkom głębi.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, wyraź swoją opinię. :) Z reguły #AgaOdpowiadaNaWszystko (ach te hasztagi, tak długo wam się opierałam) i nic nie usuwa ale jak zostawisz sam link do bloga to nie spodziewaj się, że powisi długo. Jak napiszesz coś ciekawego nie musisz zostawiać mi linku. Do blogów ludzi co ciekawie piszą i myślą zaglądam zawsze z chęcią. :)